Wtorek
26 listopad 2024


Imieniny:

Leona, Leonarda, Lesławy
Wtorek

° °
Środa
Czwartek
Czy w Grajwie odczuwalny jest smog
Kursy Średnie:
EUR4,1923
USD3,7625
CHF4,0097
GBP5,891
 
źródło NBP.pl
Lotto
16-01-18
4
5
15
21
24
27
2
7
16
27
36
49
Multi2
12-01-18
4
8
14
16
20
21
25
30
31
37
39
42
44
54
57
58
65
71
72
78
Plus: 65
Multi2
12-01-18
3
15
17
18
22
26
30
34
36
37
55
57
58
61
63
65
67
68
73
74
Plus: 65
Mini
16-01-18
28
31
32
37
41
Śmietany Łaciate wciąż są na 100%
2023-03-13 17:15:49

Kolejna odsłona kampanii SM Mlekpol „Śmietana na 100%” zachęca konsumentów do kulinarnego wykorzystywania produktów z tej kategorii zarówno w domu, jak i w plenerze.






Koncepcja kampanii stanowi kontynuację idei „Śmietana na 100%”, podkreślającej, że Łaciata jest w 100% naturalna, w 100% gęsta i w 100% tradycyjna. W ramach aktywacji powstał spot promujący drugi cykl filmów Łaciatej Akademii, która nadal inspiruje oraz edukuje konsumentów kulinarnie, prezentując sposoby zastosowania śmietany w kuchni. W tegorocznej edycji produkt Mlekpolu pojawia się w kontekście wspólnego przygotowywania i spożywania posiłków – podczas pikniku, grilla czy ogniska. Gospodynią Łaciatej Akademii niezmiennie pozostaje Anna Marciniak, stylistka żywności i szefowa kuchni, a od roku także ambasadorka śmietany Łaciatej. Dla Anny Marciniak gotowanie to sztuka, ale także prostota – „okraszone” dodatkowo filozofią zero waste.

Sercem działań prowadzonych w ramach kampanii jest serwis www.smietanalaciata.pl, wspierany kampaniami video i bannerową, szerokimi działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami dla konsumentów oraz udziałem influencerów na Instagramie i TikToku.

Wobec wyjątkowo pozytywnego przyjęcia ubiegłorocznej kampanii marketingowej śmietan Łaciatych 12% i 18% – kontynuujemy działania pod hasłem „Śmietana na 100%”.Służą one budowaniu świadomości marki oraz popularyzowaniu tej kategorii produktów, a zaplanowane zostały zarówno w przestrzeni digitalowej, jak i social mediowej. Aby podkreślić walory tradycyjnych śmietan Łaciatych, prowadzimy intensywną współpracę z influencerami – na najpopularniejszych obecnie kanałach, takich jak Instagram i Tik Tok. Wszystkie aktywności zostaną wsparte kampanią video oraz emisją spotów reklamowych w największym stacjach telewizyjnych.– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Za realizację kampanii z ramienia SM Mlekpol odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka, Brand Manager marki, za strategię i kreację odpowiadają zaś agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.



Pseudonim: Treść komentarza:


Pamiętaj nie jesteś anonimowy w sieci, twój adres to ec2-18-222-98-29.us-east-2.compute.amazonaws.com
Jesteś człowiekiem ?
Przepisz wspak te znaki: TREWQ1
Strona Główna  |  Redakcja  |  Polityka Prywatności  |  Paintball Grajewo i okolice  |  ZG Panel  |  Laureaci konkursów  |  Ogłoszenia  |  Katalog Firm  |  Partonat Medialny  |  Reklama  |  Kontakt
redakcja@zyciegrajewa.pl © Życie Grajewa 2011