Poniedziałek
25 listopad 2024


Imieniny:

Elżbiety, Katarzyny, Klemensa
Poniedziałek

° °
Wtorek
Środa
Czy w Grajwie odczuwalny jest smog
Kursy Średnie:
EUR4,1923
USD3,7625
CHF4,0097
GBP5,891
 
źródło NBP.pl
Lotto
16-01-18
4
5
15
21
24
27
2
7
16
27
36
49
Multi2
12-01-18
4
8
14
16
20
21
25
30
31
37
39
42
44
54
57
58
65
71
72
78
Plus: 65
Multi2
12-01-18
3
15
17
18
22
26
30
34
36
37
55
57
58
61
63
65
67
68
73
74
Plus: 65
Mini
16-01-18
28
31
32
37
41
„Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!” – rusza nowa kampania edukacyjna Mlekpolu
2023-10-11 09:58:25

Mlekpol, właściciel marki Łaciate, wystartował z ekologiczną kampanią pod nazwą „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. To przedsięwzięcie edukacyjne, które ma na celu promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek o pojemności 500 ml. Kampania w lekki i humorystyczny sposób przekazuje istotne informacje na temat korzyści wynikających ze stosowania tych innowacyjnych rozwiązań.



Kluczowym elementem kampanii jest uświadomienie kupującym, że zakrętki przytwierdzone do kartonowych opakowań produktów Łaciatych ułatwiają proces sortowania i recyklingu odpadów, przez co korzystnie wpływają na ochronę środowiska naturalnego.
– To istotny krok w kierunku redukcji ilości plastikowych odpadów i zmniejszenia zanieczyszczenia naszej planety. Zależało nam na tym, aby konsumenci nie tylko mogli cieszyć się wygodą korzystania z produktów marki Łaciate, ale także aktywnie wspierać inicjatywy ekologiczne. Zrobiliśmy to jako jedni z pierwszych na rynku, na ponad rok przed wejściem w życie unijnej dyrektywy nakazującej producentom wdrożenie tego rozwiązania – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

W ramach kampanii SM Mlekpol chce podkreślić, że każdy z nas może przyczynić się do zmniejszenia ilości śmieci. Konsumenci, dzięki właściwemu użytkowaniu nowych opakowań produktów Łaciatych, mogą poczuć się zaangażowani w walkę z problemem plastikowych odpadów i zrozumieć, że ich codzienne wybory mają wpływ na klimat.
Kampania „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!” potrwa do końca listopada i będzie obecna głównie w przestrzeni cyfrowej. SM Mlekpol wykorzysta w jej trakcie różne formaty reklamowe, takie jak: reklamy display, media społecznościowe, YouTube oraz gazetki zakupowe.



Pseudonim: Treść komentarza:


Pamiętaj nie jesteś anonimowy w sieci, twój adres to ec2-13-59-234-182.us-east-2.compute.amazonaws.com
Jesteś człowiekiem ?
Przepisz wspak te znaki: TREWQ1
Strona Główna  |  Redakcja  |  Polityka Prywatności  |  Paintball Grajewo i okolice  |  ZG Panel  |  Laureaci konkursów  |  Ogłoszenia  |  Katalog Firm  |  Partonat Medialny  |  Reklama  |  Kontakt
redakcja@zyciegrajewa.pl © Życie Grajewa 2011